טלפון - שיש למינם ישראל

חייגו עכשיו

שיש גרינט בהכשר

תעודת כשרות

10 שנים אחריות על שיש גרניט פורצלן

10 שנות אחריות

Laminam Israel

קמעונאות אופנה: כיצד האדריכלות משמשת באופנה

MFW: פרויקט קמעונאות אופנה

העולם המופלא של הוט קוטור חוזר למילאנו.  בסביבה האופנתית והאקלקטית של שבוע האופנה במילאנו, בין תצוגה אחת לשנייה, צללנו עמוק לתוך הרחובות האופנתיים והקתדרלות של עולם קמעונאות האופנה.  

המרחבים מצוחצחים והיפר-טכנולוגיים. הקולקציות מתארחות באווירה פלואידית בה חוויית הבמה משודרגת באמצעות משחק של אור והשתקפות.  זוהי העבודה העדינה והחשובה שמשטחי למינם תורמים לחנות. 

בגלל שמשטחי למינם מצטיינים בהאדרת מרחב התצוגה הקמעונאית, הדרישה למשטחים האלה גדלה בקרב אדריכלים ומעצבים.  עם דיסקרטיות ואלגנטיות, הם מביאים עיצוב מתוחכם המשתלב בנוחות עם קולקציות האופנה האקלקטיות והצבעוניות.  הם תורמים לחוויה החושית של המרחבים, מדגישים פרוזדורים חבויים, ומנחים את המבט מבלי להפריע לתצוגות.  אדריכלות הפנים נועדה לשרת חווית קניות רב-ערוצית, ההופכת לאבן היסוד של חווית המותג האיכותית והחושית. 

שיש גרניט לחנויות

                           חנות " Le Pubbliche Relazioni" – פוגיה – אפוליה, איטליה: הרצפה, הקירות, אזור חלונות הראווה והדלפק מ- Bianco Statuario Venato – I Naturali

המאפיינים הייחודיים של מרחב קמעונאי והייחודיות של למינם

בראיון למגאזין האופנה, פיליפה גומז מ- Zaha Hadid Architects אמרה: "אנו לא מצייתים לחוקים מסוימים להמרת מותג לעיצוב פנים.  אנו מנסים להבין את המשמעות שמאחורי המותג באופן אמפירי וממשיכים משם. זה מסכם את הגישה של למינם לפרויקטים של עיצוב פנים עבור עולם קמעונאות האופנה.  בזכות הגמישות יוצאת הדופן שלהם וטווח אפשרויות רחב, משטחי למינם יכולים להתאים למגוון של צרכים אסתטיים על ידי תמיכה ברצונותיהם של משתמשי המרחב.  יוקרה, אלגנטיות, מינימליזם: למינם יכולה ליצור את כל סוגי המותגים. בחירת המרקם הנכון והגימור המתאים הם קריטריונים חשובים למותגים הרוצים לספר את סיפורם ולשדר את סגנונם ללקוחות. 

על ההשפעה האסתטית נפרט בהמשך.  כעת נתמקד בפונקציונליות.  מרחב קמעונאי אינו דורש רק קונספט ועיצוב.  מעבר לממד האסתטי, הרצפות, החיפוי ופריטי הריהוט צריכים להיות מורכבים מחומרים המבטיחים סטנדרטים גבוהים של פונקציונליות. 

עם המאפיינים הטבעיים שלהם, מוצרי למינם מקדמים איכות גבוהה ואת הטכנולוגיות החדשות המגיעות לקדמת הבמה. 

בראיון למגאזין האופנה, פיליפה גומז מ- Zaha Hadid Architects אמרה: "אנו לא מצייתים לחוקים מסוימים להמרת מותג לעיצוב פנים.  אנו מנסים להבין את המשמעות שמאחורי המותג באופן אמפירי וממשיכים משם. זה מסכם את הגישה של למינם לפרויקטים של עיצוב פנים עבור עולם קמעונאות האופנה.  בזכות הגמישות יוצאת הדופן שלהם וטווח אפשרויות רחב, משטחי למינם יכולים להתאים למגוון של צרכים אסתטיים על ידי תמיכה ברצונותיהם של משתמשי המרחב.  יוקרה, אלגנטיות, מינימליזם: למינם יכולה 

ליצור את כל סוגי המותגים. בחירת המרקם הנכון והגימור המתאים הם קריטריונים חשובים למותגים הרוצים לספר את סיפורם ולשדר את סגנונם ללקוחות. 

על ההשפעה האסתטית נפרט בהמשך.  כעת נתמקד בפונקציונליות.  מרחב קמעונאי אינו דורש רק קונספט ועיצוב.  מעבר לממד האסתטי, הרצפות, החיפוי ופריטי הריהוט צריכים להיות מורכבים מחומרים המבטיחים סטנדרטים גבוהים של פונקציונליות. 

עם המאפיינים הטבעיים שלהם, מוצרי למינם מקדמים איכות גבוהה ואת הטכנולוגיות החדשות המגיעות לקדמת הבמה. 

משטחי גרניט פורצלן לחנויות אופנה

                          חנות Fedele Mode בנאפולי, איטליה. ריצוף פנימי, סדרת Sale – Fokos, ריצוף חלונות, סדרת Invisible White – I Naturali

המשטחים של למינם נוצרו בטכנולוגיות מתקדמות. הם גדולים וצרים, ועם זאת עמידים מאד בפני לחץ, מה שהופך אותם למושלמים לרצפות עם תנועה רבה.  בנוסף, קל לנקות אותם.  מים חמים ומעט נוזל ניקוי הם כל מה שצריך לניקוי המשטח הקראמי מבלי להזיק לו.  זה מושלם למרחבים המיועדים לאופנה קמעונאית, היכן שרמות גבוהות של היגיינה וניקיון תדיר הם חובה. 

בנוסף, מספר גדל של קמעונאי אופנה הולכים אחר טרנד העיצוב הפופולארי לחנויות, ומשרתים את צרכי הלקוחות עם מרחבים גדולים ונוחים ונתיבים פנויים ופלואידיים להליכה בין המוצרים.  כאן, גודלם הרב של המשטחים הקראמיים חשוב, כי הוא מרחיב את תפיסת המרחב מבלי להכביד עליו הודות לצרות המשטחים, המשווה להם תחושת קלילות.  בנוסף, הגימור המצוחצח זמין ברוב הקולקציות של למינם, ומספק משטח נוצץ עם השתקפות המגבירה את גודל ובהירות הסביבה, ומאפשרת חווית קניות נוחה. 

דוגמה טובה לכך היא המשטחים הגדולים בגימור ה- Nero Greco Lucidato מקולקציית ה-  I Naturali שנבחר על ידי חברת האדריכלות הגרמנית Davide Conti Architektur לחיפוי העמודים של בוטיק היוקרה Benesch בלב בוואריה.  המשטחים בהחלט משפרים את המרחב עם גימור השיש המבריק, ומוסיפים לקונספט הבהיר והקליל, המביא בהירות לתקרות המדומות ולאבזרי החנות. 

שיש יוקרתי לחנויות

                        Benesch boutique – Augsburg (Germany). חיפויי עמודים, סדרת Nero Greco Lucidato – I Naturali             

מעצבים ואדריכלים הבוחרים במוצר למינם לפרויקטים הקמעונאיים שלהם יכולים ליהנות משותף עסקי, אמין ומקצועי,  בנוסף לגמישות והתאמה לצרכיהם. 

הטרנדים העיצוביים של החנות הקמעונאית העדכנית מדגישים את הצורך במרחב פנימי גמיש המשתלב היטב עם הזרימה התמידית של מוצרים חדשים.  אך זה לא כל הסיפור.  כדי להתחרות עם קמעונאות דיגיטלית, חנויות פיסיות משדרגות את עצמן על ידי אירוח אירועים – מסיבה לכבוד שיתוף פעולה חדש, קבלת פנים עם קוקטייל, או אירוח מצג אומנותי.  חנויות בגדים מתחילות להיראות יותר כמו חנויות קונספט.  לכן גמישות היא גורם חשוב כדרך לערב את הלקוחות בחוויה שהיא מעבר לקנייה ולהגביר את הנאמנות למותג. במשחק המיתוג, משטחי למינם מנצחים.  המעצבים בהחלט יכולים ליהנות ממגוון רחב של שימושים ושיטות שימוש, וגם ממשטחים עם זהות ייחודית ונבדלת, ההופכים לחלק מהותי מתרבות המותג. כל אלה יגרמו ללקוחות להצטרף לקהילת המותג. 

למינם, לתצוגות בלתי נשכחות: מהמוצר לחוויה

כשיוצרים מרחב קמעונאי, משטחי למינם נוקטים בגישה דואלית.  התפקיד שלהם פאסיבי ואקטיבי בעת ובעונה אחת.  הם משרתים את המוצרים שבתצוגה, שהם האטרקציה המרכזית. בנוסף, הם מקדמים את התחושות שהלקוחות מרגישים כשהם נכנסים לחנות.  בוטיקים וחנויות רבות-קומות הופכים לפלטפורמות חווייתיות שאפשר לגלות, לחוש ולהתעמק בהן. 

אדריכלים הבוחרים בסדרת הלמינם המתאימה ביותר עבורם יכולים להפוך לבוראי מציאות המעצבים את החומרים שלהם ומתקשרים באמצעותם. 

דוגמה טובה לכך היא החנות רבת המותגים לבגדי נשים ואקססוריז "Le Pubbliche Relazioni" (פוגיה, איטליה) שעוצבה על ידי Silvio Girolamo Studio. 

האדריכלים ניהלו את פרויקט השיפוץ כך שישקף בראש ובראשונה את חווית הלקוח בחנות: נוחות במרחב סגנוני.  אלגנטיות ונוחות היו בראש הרשימה לחוויית קניות ברמה גבוהה אך לא מפוארת מידיי. 

לכן, לצד צבע הוורד הרענן, סמלה הייחודי של החנות, הסטודיו השתמש גם במשטחי למינם מסוג Bianco Statuario Venato בסגנון שיש לחיפוי הקירות, הדלפק ופריטי הריהוט. 

בעיני הלקוחות נוצר רושם ראשוני של אלגנטיות, ניקיון ויוקרה. 

שיש גרניט פורצלן לחנויות אופנה

                        חנות Le Pubbliche Relazioni" באפוליה, איטליה: הרצפה, הקירות, אזור חלונות הראווה והדלפק מ- Bianco Statuario Venato – I Naturali

עיצוב בשירות חווית הקנייה

ראינו את הדרכים בהן הספירות החושיות והרגשיות משפיעות על חווית הקנייה של היום. כעת ננתח כיצד עיצוב החנות משפיע על תנועת והחלטות הקונים.  כאשר הקונים נכנסים לחנות, הם מונעים על ידי אחד משלושת הדברים הבאים – הם מחפשים לקנות משהו ספציפי, מחפשים השראה, או אוספים מידע לקנייה עתידית.  כעת נראה כיצד הריהוט ותצורת המרחב משפיעים על המטרות שלהם. 

ביצירת תצורה מוצלחת המנחה את הלקוחות במרחב, מאפשרת להם למצוא בקלות את הדבר שהם מחפשים ויוצרת רגשות חיוביים, עיצוב הפנים, כמו הריהוט – משחק תפקיד חשוב. ההרמוניה הכרומטית, צבעי הריפוד ועבודת התאורה עובדים יחד כדי למשוך קונים לפינות מסוימות בחנות, ומציעים להם נתיב מבלי שירגישו בכך. 

דוגמה טובה לכך היא גרם המדרגות המתחבר לקומות שונות בחנות הגדולה בנאפולי, Fedele Mode, שהחלה את דרכה כעסק קטן והתרחבה לחמישה סניפים.  Tecla Architettura, המובילה את הפרויקט, בחרה לחפות את המדרגות ב- Noir Desir Bocciardato מקולקציית I Naturali, אחת מהקולקציות הידועות של למינם. 

מה הייתה המטרה? הם רצו לסלול נתיב מזמין מקומה אחת לאחרת, המפתה את הקונים להמשיך את חווית הקנייה בקומות העליונות. 

ה- Noir Desir הדרמטי משקף את הרצון להטמיע את האלגנטיות של השיש בפרויקט עיצוב הפנים וליצור אסתטיקה שופעת.  מה ששובר את הצבע הכהה הוא רק התנועה הרכה של הפסים במשטח, אלמנטים גרפיים המדגישים את החומר המסורתי של איטליה, בשילוב הטכנולוגיה החדשנית של למינם. 

גרם מדרגות מדגם גרניט

                          גרם מדרגות בחנות Fedele Mode שבנאפולי (איטליה) ב- Noir Desir Bocciardato – I Naturali collection

נסיים במילותיו של קלאודיו סילברסטרין מ- Claudio Silvestrin Architects, המתמצת את מה שאמרנו: "עיצוב פנים לאופנה קמעונאית מזמין אתכם לקנות וגם מראה איך כדאי להיראות בחברה. הוא אפילו מצביע לעבר המוצרים ובוחר עבורך". 

אולי יעניין אותך גם...

שיש לבן למטבח

לעצב בלבן

לעצב בלבן רעיונות לשינוי סגנוני בבית לבן: המילה הנרדפת לפשטות, בהירות ואלגנטיות, חלק מהותי מהטרנדים החדשים בעולם העיצוב ומאפיין מפתח בעיצוב הבית.  למינם מציעה לכל

קרא עוד »
חדרי הרחצה של למינם

חדרי הרחצה של למינם

חדרי הרחצה של למינם מהאמבטיה והדלפק למקלחת ולרהיטים: האפשרויות של למינם לחדרי רחצה הן רבות, כולן באיכות גבוהה, עם גיוון אסתטי וייחודיות. אנו מעצבים ומפיקים

קרא עוד »

לייעוץ וקבלת פרטים נוספים

השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור אליך

לאור הצלחת המותג למינם בישראל נמכרים משטחי פורצלן המוצגים כלמינם אך אינם כאלה !

כיצד לוודא שהלוח שרכשתי הוא המקורי של למינם ישראל ?

1. יש לדרוש תעודת אחריות מקורית של למינם ישראל.
2. להתקשר לשרות לקוחות לפניי סגירת ההזמנה ולוודא שאכן יש הזמנת עבודה על שמכם.
3. לדרוש מהמוכר חשבונית קניה מלמינם ישראל  לדגם שרכשתם.

אתר זה משתמש בעוגיות כדי להבטיח שתקבל את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו.

דילוג לתוכן