טלפון - שיש למינם ישראל

חייגו עכשיו

שיש גרינט בהכשר

תעודת כשרות

10 שנים אחריות על שיש גרניט פורצלן

10 שנות אחריות

Laminam Israel

בריכת השחייה: פונקציונליות וזוהר במקום אחד


במרחב החיצוני, בין אם מדובר בבריכה ענקית הצופה על הים באפקט כחול-אופטי, או אזור מנוחה בגינה ירוקה ושופעת, הבריכה היא בראש ובראשונה מקום בו אפשר להפליג בדמיון, או במילותיו של דייויד פוסטה וולאס: "אייקונית ועל-אופנתית".

הדברים החשובים בבריכה הם הריח, הכחול הבהיר, והשחייה, ההתזה והצלילה.  הבריכה היא מערכת של תנועות – איטיות, שמשיות, ואינטימיות.  מרחב השמור לזמן העומד מלכת.  מקום המוקדש לרווחה אישית, היכן שניתן להוריד את הבגדים הרגילים ולצלול למרחבי המים והשמש: להשתכשך, לדבר עם החברים, וליהנות מכיבוד קל.  מקום בו אפשר ליהנות מליטוף המים הזורמים.  מקום שבו, במגע עם המשטחים הקראמיים, הגוף יכול להיכנע בחופשיות לרכות יציבה וחדשה. 

כאן נכנסים היתרונות של המשטחים שלנו: מניעת החלקה, התאמה לתנועה רבה של משתמשים, קלות ניקוי, והגיינה גבוהה.   משטחי למינם, המשמשים לחיפוי הפנימי של הבריכה או לריצוף האזורים הסובבים, משלבים ערך אסתטי, פונקציונליות ובטיחות, מה שיוצר מרחב מוגן, קל לניקוי והגייני.
וכך רגעי המנוחה שלנו הופכים לבלתי נשכחים.

פתרונות שיש פרקטיים ונקיים

פתרונות פרקטיים ונקיים

משטחי הקרמיקה של למינם נוצרו בהשראת הטבע ומתעלים מעליו, סינתזה של אלגנטיות, ידידותיות לסביבה וביצועים טכניים גבוהים.  אין ספק שהביצועים הטקטיליים תורמים לאיכות המרקמית הגבוהה של המשטחים הללו.  עקב טבעם הייחודי, הם מושלמים לחיפוי וריצוף למניעת החלקה, מה שנדרש בבריכות.  הגימורים הבאים מומלצים במיוחד לבריכות: טבעי, פיאמטה ובוצ’יארדטה. המשטח הקראמי מתפספס על ידי עיבוד מיוחד, שהוא מאד קוסם למגע הודות לרמות השונות של עומק וזוויתיות.   

משטחי למינם אינם נקבוביים ואינם סופגים, מה שמבטיח סטנדרטים גבוהים של הגיינה, החיוניים למשטחים בהם אנו הולכים יחפים ולבושים בבגדי ים. "כמו כן, המוצר הוא בלתי חדיר, כימיקלים המשמשים לבריכות שחייה כגון כלור אינם חודרים אותו", מסביר המנהל הסביבתי של למינם, גבריאל פולי.   

כאשר הבטיחות הולכת יד ביד עם סגנון

כאשר הבטיחות הולכת יד ביד עם סגנון

אסתטיקה אינה הקריטריון היחיד החשוב לסביבה כה שברירית, אבל יש בה חשיבות.  הבריכה החלומית היא הבריכה שכולנו חולמים עליה: מקום המשקף את תשוקותינו לסגנון ופונקציונליות.   

מאז ומעולם, למינם היתה שותפה ליוצרי סגנון: מעצבים ואדריכלים.  החברה, שחרטה על דיגלה את הסלוגן "אנו אדריכלי הסביבה שלנו", תומכת בפרויקטים חיצוניים מכל הסוגים, החל מהאקלקטיים ביותר וכלה בקלאסיים.   

אחת מהחוזקות שלנו היא מגוון המוצרים.  "לרוב, מעצב הפרויקט נאלץ לבקר בהרבה מחצבות ויצרני שיש", מסביר גבריאל פולי.  "כדי לחסוך זאת, למינם פועלת כגורם מקשר, ומספקת לאדריכל קשת שלמה של מוצרים.  בריכה אינסופית, מפל, עיצובים מיוחדים…למינם נמצאת בכל מקום מעוצב".  

אחד מהמאפיינים המיוחדים של משטחי למינם הוא שניתן להשתמש בהם בחוץ ובפנים, והם ישרדו לאורך זמן. כך נוצרת רציפות חזותית ואסתטית בין החדרים ליצירת המראה הנכון.  בזכות הרציפות הזו בין החיפוי הפנימי לחיצוני, המרחבים מקבלים מראה אישי עם ביטוי ייחודי של זהות הדיירים.   

ולסיכום, אם המילה 'בריכת שחייה' מעוררת בקרבכם אסוציאיה של בריכה קלאסית עם אריחים בצבע כחול-שמיים, התכוננו להיכנס לעולם שונה, בו המשטח נוצר בהשראת אחד מסוגי השיש היקרים ביותר במסורת האדריכלית האיטלקית, כמו בקלצטה אורו ונאטו. שם משטחי למינם משמשים הן לתחתית הבריכה והן למדרגות, לקירות ולשולי הבריכה, עם אפקט זוהר של סנכרון אסתטי.  

שיש גרניט בתחתית הבריכה

משטח ללא גבולות

שרידות בלתי מוגבלת.  אחד מהיתרונות של משטחי למינם הוא הישמרותם לאורך זמן: בעוד שחלק מהאבנים הטבעיות חשופות לשחיקת החומר ושינוי צבען, במקרה של משטחי למינם, זה לא קורה. החומרים וצבעם יישארו כפי שהם למשך מחזור חייו של הבניין, מעבר ל-30 שנה.  

כמו כן, הם קלים ליישום: משטחי למינם בגודל 3 מ"מ על 5 מ"מ ניתנים להתקנה ישירה באתר.  קלות ההתקנה המפשטת את העבודה היא פתח לחופש עיצובי.  

ולבסוף, החופש ואינסוף אפשרויות השימוש במשטחי למינם מובטחים: הליכות יחפות סביב הבריכה וצלילות מקצועית וחובבניות לקרקעיתה…  

התחילו במסיבת הבריכה בלי לחשוש! חופשה מהנה! 

בריכת השחייה פונקציונליות וזוהר במקום אחד

אולי יעניין אותך גם...

חדרי הרחצה של למינם

חדרי הרחצה של למינם

חדרי הרחצה של למינם מהאמבטיה והדלפק למקלחת ולרהיטים: האפשרויות של למינם לחדרי רחצה הן רבות, כולן באיכות גבוהה, עם גיוון אסתטי וייחודיות. אנו מעצבים ומפיקים

קרא עוד »

לייעוץ וקבלת פרטים נוספים

השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור אליך

לאור הצלחת המותג למינם בישראל נמכרים משטחי פורצלן המוצגים כלמינם אך אינם כאלה !

כיצד לוודא שהלוח שרכשתי הוא המקורי של למינם ישראל ?

1. יש לדרוש תעודת אחריות מקורית של למינם ישראל.
2. להתקשר לשרות לקוחות לפניי סגירת ההזמנה ולוודא שאכן יש הזמנת עבודה על שמכם.
3. לדרוש מהמוכר חשבונית קניה מלמינם ישראל  לדגם שרכשתם.

אתר זה משתמש בעוגיות כדי להבטיח שתקבל את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו.

דילוג לתוכן