טלפון - שיש למינם ישראל

חייגו עכשיו

שיש גרינט בהכשר

תעודת כשרות

10 שנים אחריות על שיש גרניט פורצלן

10 שנות אחריות

ריצוף גרניט פורצלן

LAMINAM

משטחי ריצוף הם הגדרה כוללת לכל סוגי המשטחים המשמשים למטרות ריצוף גרניט פורצלן של סביבת המגורים, וביניהם: משטחי שיש טבעי, משטחי אבן, משטחי בטון, משטחי עץ (פרקטים) ומשטחי אריחים המיוצרים מחומרי גלם שונים. בקטגוריית משטחי האריחים למטרות ריצוף, בולטים מעל כולם אריחי הגרניט פורצלן הנחשבים כיום לאחד מאמצעי החיפוי הפופולאריים ביותר בארץ ובעולם. 

ריצוף גרניט פורצלן

מה חשוב לדעת על ריצוף מסוג גרניט פורצלן?

אריחי ריצוף גרניט פורצלן הם אריחי ריצוף המתאפיינים במראה טבעי, אלגנטי ויקרתי ובעמידות גבוהה מפני סדקים, שריטות וסימני שחיקה לאורך שנים רבות. בניגוד לשמם, העשוי להתפרש כאילו מדובר באריחים המיוצרים מחומר טבעי, אריחי הגרניט פורצלן הם למעשה תרכובת של חומרי גלם על בסיס חרס העוברים תהליכי עיבוד ייעודי הכולל בין היתר תהליכי ציפוי ושריפה. 

תהליכי הייצור של אריחי גרניט פורצלן משלבים בתוכם פעולת שריפה בטמפרטורה גבוהה של למעלה מ-1,000 מעלות צלזיוס, המיועדת לצרכי אטימה מוחלטת של תרכובת החומרים. באופן זה, ניתן לייצר משטחי ריצוף בעלי עמידות גבוהה לספיגת נוזלים מכל סוג ובעלי כושר ספיגה גבוה המונע היווצרות כתמי לכלוך מכל סוג. 

סוגי ריצוף מסוג גרניט פורצלן

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של אריחים המשמשים למטרות ריצוף מסוג גרניט פורצלן, לרבות, אריחי גרניט פורצלן דמוי אבן, אריחי גרניט פורצלן דמוי שיש, אריחי גרניט פורצלן דמוי פרקט ודגמים נוספים של ריצוף פורצלן. העובדה שמדובר באריחים המגיעים במגוון רחב של דגמים, צורות, גדלים וטקסטורות, מאפשרת לכם ליהנות ממשטחי ריצוף מעוצבים בסביבת המגורים בהתאמה מלאה לסגנון העיצובי של פנים החלל. בכל קטלוג ריצוף גרניט פורצלן, תוכלו למצוא עשרות דגמים של אריחי גרניט פורצלן המשמשים למטרות ריצוף משטחי רצפה בסביבת המגורים לצד אריחי גרניט פורצלן המשמשים למטרות חיפוי קירות. 

את הגרניט פורצלן נהוג לסווג לשני סוגים עיקריים: אריחי גרניט פורצלן מזוגגים ואריחי גרניט פורצלן שאינם מזוגגים. האריחים המזוגגים משלבים בתוכם שכבה ייעודית המיוצרת מחומר זכוכית ואילו האריחים שאינם מזוגגים מגיעים עם שכבה עליונה חלקה. 

ריצוף גרניט פורצלן - כל היתרונות

הבחירה במשטחי ריצוף מסוג גרניט פורצלן, תאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות גם בהיבט העיצובי של המשטחים וגם ברמה הפרקטית בכל הנוגע לתחזוקת המשטחים לאורך זמן. מצד אחד, תוכלו להבטיח לעצמכם משטחי ריצוף המתאפיינים בעמידות גבוהה לאורך שנים ומצד שני להבטיח לעצמכם את המראה האלגנטי והיוקרתי לרצפת הבית או הדירה. 

בין היתרונות המרכזיים של משטחי ריצוף מסוג גרניט פורצלן תוכלו למצוא: 

  •  אריחי ריצוף המגיעים במבחר גדול ועשיר של דגמים 
  •  משטחי ריצוף בעלי מראה טבעי ויוקרתי המדמה משטחי שיש טבעי ומשטחי אבן טבעית 
  •  משטחים בעלי עמידות גבוהה בפני שריטות, מכות, סדקים וסימני שחיקה לאורך שנים 
  •  אריחים המאפשרים לכם ליהנות ממשטח ריצוף אחיד והומוגני 
  •  משטחים השומרים על הברק הטבעי שלהם לאורך זמן 
  •  משטחים נוחים וקלים לניקוי ותחזוקה שוטפת 
  •  משטחים נטולי נקבוביות ובעלי כושר ספיגה גבוה המונעים היווצרות כתמים ולכלוך מכל סוג 
  •  משטחי ריצוף המשלבים בתוכם חומרים ייעודים מונעי החלקה 
  •  משטחים נוחים להתקנה 
    ויתרונות נוספים ההופכים את אריחי הריצוף מסוג גרניט פורצלן למשטחי הריצוף הפופולאריים והנפוצים ביותר בישראל במהלך השנים האחרונות.

עיצוב סביבת המגורים באמצעות משטחי גרניט פורצלן

היתרונות המובהקים של גרניט פורצלן בהשוואה למשטחי ריצוף אחרים, הופכים אותם לעדיפות הראשונה של אנשים הבונים, משפצים או מעצבים את סביבת מגוריהם, כאשר ההיצע הגדול והמרשים של דגמי גרניט פורצלן מאפשר לכם לעצב את סביבת המגורים בהתאם להעדפות הטעם האישיות שלכם ובהתאם לסגנון העיצובי המועדף עליכם. ההיצע הגדול של דגמי הפורצלן יכול להתאים לכל סגנון עיצובי של חלל המגורים, בין אם מדובר בחלל פנים המעוצב בסגנון מודרני, בסגנון כפרי או בסגנון אקלקטי המשלב בין מספר סגנונות עיצוב.  

חשוב לציין שגרניט פורצלן מגיע גם בתצורות של משטחי שיש למטבחים ביתיים ואריחי חיפוי וחוץ, דבר המאפשר לכם לעצב את כל סביבת המגורים באמצעות גרניט פורצלן וליהנות מכל היתרונות המאפיינים את אחד מאמצעי החיפוי הפופולאריים ביותר בארץ ובעולם. 

לייעוץ וקבלת פרטים נוספים

השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור אליך

לאור הצלחת המותג למינם בישראל נמכרים משטחי פורצלן המוצגים כלמינם אך אינם כאלה !

כיצד לוודא שהלוח שרכשתי הוא המקורי של למינם ישראל ?

1. יש לדרוש תעודת אחריות מקורית של למינם ישראל.
2. להתקשר לשרות לקוחות לפניי סגירת ההזמנה ולוודא שאכן יש הזמנת עבודה על שמכם.
3. לדרוש מהמוכר חשבונית קניה מלמינם ישראל  לדגם שרכשתם.

אתר זה משתמש בעוגיות כדי להבטיח שתקבל את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו.

דילוג לתוכן