טלפון - שיש למינם ישראל

חייגו עכשיו

שיש גרינט בהכשר

תעודת כשרות

10 שנים אחריות על שיש גרניט פורצלן

10 שנות אחריות

חיפוי קירות חוץ

LAMINAM

חיפוי קירות חוץ של Laminam הוא בחירה מעולה לכל פרויקט בנייה. חיפוי קירות חוץ של למינים תוצרת איטליה ומיוצר מפורצלן האיכותי ביותר, מה שמבטיח עמידות ואורח חיים ארוך. חיפוי פורצלן הוא הבחירה האידיאלית לקבלת תוצאות וביצועים טכניים יוצאי דופן: ההיתרונות של חיפויי חוץ של למינם כוללות עמידות לאורך זמן , משקל קל, דק יותר מאבן טבעית עם סגנון וצבע טבעי.

פנו לייעוץ והצעת מחיר

פרויקטים בישראל

פרוייקטים של Laminam בישראל: מגדל ToHA, קניון רמת אביב, מלון קמפינסקי, נמל תל אביב, קרית הממשלה , פרויקט שרונה, מגדלי הארבעה, מגדלי דה וינצי , מגדלי ארגמן, סלע בינוי, מגדל ספיר ועוד…
מגוון המוצרים הרחב של למינם לחיפוי קירות חוץ מציע יותר מ-100 צבעים ב-7 גימורים מהם ניתן להתרשם במרכז הלוגיסטי ביקום. 

חיפוי קירות חוץ בסידני, אוסטרליה

חיפוי חוץ באתונה, יוון

מדוע לבחור בנו ?

פנה לייעוץ והצעת מחיר

למינם, חיפוי המושלם לתנאי חוץ

לוחות חיפוי מבית למינם, נחשבים (ובצדק) לאחד ממוצרי החיפוי האידיאליים ביותר לצרכי חיפוי חוץ, וזאת לנוכח העובדה שמדובר בלוחות חיפוי שאינם דוהים בשמש ואינם נשחקים ו/או מאבדים ברק גם לאחר שנים רבות. מוצרי למינם מתאפיינים בעמידות גבוהה בפני קרינת UV, ובנוסף לצרכי חיפוי קירות חוץ, הם נחשבים כמשטחי חיפוי וריצוף אידיאליים למטבחי חוץ וכדומה.

חשוב לנו שתדעו: חיפוי קירות חוץ מסוג גרניט פורצלן מבית למינם, הם לוחות חיפוי המיוצרים מחרסית בשילוב מינרלים טבעיים נוספים, כאשר לוחות הפורצלן מיוצרים תוך כדי דחיסת החרס בלחץ וחום גבוה במיוחד, ולאחר מכן, מוטמע על גביהם ציפוי בחומרי זיגוג, צבע ושריפה בתנור. תהליך הייצור הייחודי של מוצרי למינם לחיפוי חוץ, מאפשר לכם ליהנות מלוחות חיפוי בעלי עמידות גבוהה לתנאי חוץ.

חיפוי קיר חיצוני לוילה

התאמה אישית לכל סוגי המבנים

יתרון מרכזי נוסף הנלווה למוצרי החיפוי של למינם לקירות חוץ, בא לידי ביטוי ביכולות ההתאמה האישית של לוחות החיפוי לכל סוגי המבנים. הלוחות עצמם, דקים יותר מכל אבן טבעית אחרת, והם מגיעים בעובי של 3 מ"מ ו 5 מ"מ יחד עם זאת, חשוב לציין שמדובר בלוח חיפוי חזק על אף משקלו הקל. חשוב לנו לציין שההתאמה האישית לאופי וסוג המבנה יכולה לבוא לידי ביטוי גם בתהליך התכנון האדריכלי של המבנה, כאשר צוות המומחים שלנו למוצרי למינם, יסייע גם לכם לבחור את הדגם, הצבע ורמת הגימור המדויקת. 

הפרויקטים הגדולים בישראל כבר בחרו Laminam

כחברה מובילה לשיווק מוצרי למינם בישראל, אנחנו ב- Laminam Israel, מלווים את חברות הנדל"ן והיזמים המובילים ביותר, כאשר ברשימת הפרויקטים שלנו בישראל, תוכלו למצוא את כל השמות הגדולים. בין יתר הפרויקטים הבולטים אותם ליוונו לאורך השנים תוכלו למצוא את קניות רמת אביב, פרויקט שרונה, מגדלי הארבעה, מגדלי דה וינצ'י ועוד רבים וטובים. בנוסף, אנו מתמחים בתהליכי התאמה של לוחות חיפוי קירות חוץ לבתים פרטיים.

אנו מזמינים גם אתכם ליהנות מההיצע הגדול של מוצרי למינם לחיפוי קירות חוץ, וליהנות מכל יתרונות השירות שלנו לאורך כל הדרך, וביניהם:

  • היצע גדול של לוחות חיפוי לקירות חוץ
  • ייעוץ אישי ומקצועי לבחירת הדגם הנכון
  • אחריות מורחבת לתקופה של עד 10 שנים
  • שירות אישי לכל לקוח/ה לאורך כל הדרך
מעוניינים לשמוע קצת יותר?
לאור הצלחת המותג למינם בישראל נמכרים משטחי פורצלן המוצגים כלמינם אך אינם כאלה !

כיצד לוודא שהלוח שרכשתי הוא המקורי של למינם ישראל ?

1. יש לדרוש תעודת אחריות מקורית של למינם ישראל.
2. להתקשר לשרות לקוחות לפניי סגירת ההזמנה ולוודא שאכן יש הזמנת עבודה על שמכם.
3. לדרוש מהמוכר חשבונית קניה מלמינם ישראל  לדגם שרכשתם.

אתר זה משתמש בעוגיות כדי להבטיח שתקבל את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו.

דילוג לתוכן