טלפון - שיש למינם ישראל

חייגו עכשיו

שיש גרינט בהכשר

תעודת כשרות

10 שנים אחריות על שיש גרניט פורצלן

10 שנות אחריות

Laminam Israel

חדרי הרחצה של למינם


מהאמבטיה והדלפק למקלחת ולרהיטים: האפשרויות של למינם לחדרי רחצה הן רבות, כולן באיכות גבוהה, עם גיוון אסתטי וייחודיות.

אנו מעצבים ומפיקים משטחים העולים על תכונותיהם הטבעיות של החומרים. אנו מאתגרים את השימושים המסורתיים בקרמיקה, מגדירים מחדש ומעצבים מרחבים כך שיבטאו את אישיותם של המשתמשים. יש לנו תשוקה ליפה ולחדש. אצלנו, כל חדר הוא הזדמנות להתנסויות, שילובים רעננים, ואפשרויות התבטאות. באופן טבעי, זה כולל את השירותים, מה שנקרא בפי הצרפתים "סאל דה ביי": שם אלגנטי למרחב אינטימי.

כיום, חדרי רחצה כבר אינם נחשבים כמרחב לניקיון ופרקטיות, אלא גם, כמו המטבח, כמקום המצריך שילוב בין אסתטיקה לפונקציונליות.  בין אם מדובר בריצוף וכיסויי קירות או ריהוט מעוצב ומקורי לשירותים עם שיק מודרני או מוזנח או תחושה אוונגרדית, כל חלק בשירותים אומר הרבה עלינו ועל הדרך שבה אנו מפרשים את המושג 'בית'.
אנו רוצים לתת לכם את הפרשנות שלנו לבית, דרך אווירה, מאפיינים טכניים וביצוע פונקציונלי. 

חדרי הרחצה של למינם

כיום, חדרי רחצה כבר אינם נחשבים כמרחב לניקיון ופרקטיות, אלא גם, כמו המטבח, כמקום המצריך שילוב בין אסתטיקה לפונקציונליות.  בין אם מדובר בריצוף וכיסויי קירות או ריהוט מעוצב ומקורי לשירותים עם שיק מודרני או מוזנח או תחושה אוונגרדית, כל חלק בשירותים אומר הרבה עלינו ועל הדרך שבה אנו מפרשים את המושג 'בית'. 

אנו רוצים לתת לכם את הפרשנות שלנו לבית, דרך אווירה, מאפיינים טכניים וביצוע פונקציונלי. 

דלפקי שירותים קראמיי

עבור הדלפק, הממלא תפקיד מפתח בחדר, המעצב מתמקד בצרכים הפרקטיים והסגנוניים של חדר השירותים.  בנוסף לכך שיהיו יפים לעין, עליהם להיות גם עמידים, קלים לניקוי ובטיחותיים מבחינה הגיינית.  בגלל זה יש לבחור את הפריטים בזהירות, ולקחת בחשבון גם את ההקשר הסגנוני של הריהוט בחדר. 

הביצועים הטכניים הבולטים של משטחי הקרמיקה של למינם הופכים אותם לאידיאליים לשימוש במרחבים עדינים יותר, היכן שחשוב לשמור על ההיגיינה הטובה ביותר, להילחם בלחות ולהבטיח שהחומרים נשארים ללא שינוי לאורך זמן. 

בכל הנוגע לניקיון, דלפקי השירותים הקראמיים הם הדבר המרכזי ביותר.  עמידותם של משטחי למינם לבקטריות וכתמים עקשניים ומיעוט הפינות החדות בהם, מבטיחים את הרמות הגבוהות ביותר של היגיינה בהשוואה לחומרים כמו עץ או אבן טבעית. 

לכן, במשטחים שלנו אנו מקפידים על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות, תוצאה של טכנולוגיה מתקדמת, ביצועים יוצאי-דופן ועיבוד בר קיימא. 

דלפק חדר רחצה ואריחי הקיר באמפרדור אקסטרה לוצידטו

אם המראה החזותי חשוב (והוא חשוב!), אסור להתעלם מהסגנון האסתטי המאפיין את משטחי למינם. 

הדבר המשותף לכל היצירות שלנו הוא המראה החזותי, המתבטא באלגנטיות ויופי. 

מגוון המרקמים, הגימורים והאפקטים של החומרים הזמינים משמעם שדלפקי הקרמיקה שלנו הם לא רק יפים בפני עצמם, הם גם משחקים תפקיד חשוב במראה הכללי הנוצר על ידי התאמה הרמונית עם שאר העיצוב. 

דלפקי שירותים ואמבטיות בנואר דסיר

כדי לשפר את הסטנדרט למיזוג בין טכנולוגיה לאסתטיקה, למינם הזיזה את גבולות הקונבנציה למשטחים קראמיים בכך שיצרה את סדרת  IN-SIDE, טכנולוגיה חדשנית המאפשרת יצירת רצף בין המשטח לדופן.  זה הביא ליצירתה של סדרה עם אותו שם, בהשראת האבנים של הארכיטקטורה האיטלקית הקלאסית (פורפידו, פיאסנטינה, קרדוסו).  כמו האבנים הללו, זהו חומר שניתן לעיבוד, פרשנות ושיפור, ולכן נחשב ל'אבן קראמית' בזכות עצמו. 

כמו יהלומים בטבע, משטחי IN-SIDE גדלים בערכם כאשר הם מעובדים בצורה מקצועית, בייחוד בפרויקטים של ריהוט כגון דלפקי חדרי רחצה או אריחים לשירותים, דלתות ומגירות. 

פרטי האמבטיה בסטטוריטו

כל היתרונות של אמבטיה המשולבת בדלפק

אמבטיה עם משטח הזהה לזה של הדלפק היא פתרון פונקציונלי, פרקטי ויפה, המשתלב ללא מאמץ בעיצוב הדלפק.  אך לא מדובר רק ברציפות סגנונית: אמבטיה המשולבת בדלפק משמעה שהיא מקבלת את כל יתרונות המשטחים הקראמיים. בנוסף לכך שהם מבטיחים היגיינה, המשטחים של למינם לשירותים דורשים רק ניקוי מינימלי, אפקטיבי ומהיר.  

לסיכום, השירותים שלכם, כמו הדלפק, לא ידקקו לתחזוקה מסוימת לאורך זמן. כל שיש לעשות זה לנקות את המשטח במים חמים ונוזל ניקוי עדין. 

נקודת יתרון נוספת לאמבטיית קרמיקה היא העמידות שלה ללחות. הנקבוביות המופחתת שלה משמעה שהיא אינה סופגת מים כמו עץ או אבן טבעית.  כך תוכלו להיות בטוחים שחשיפה ארוכת טווח ללחות אינה מזיקה למשטחי הקרמיקה של למינם. 

יופי ורווחה: מנוחה משגרת היום במקלחת

ולבסוף, גן העדן הפרטי שלנו הוא המקלחת.  בין אם אתם רוצים להתרענן בבקר או לשטוף את אירועי היום בערב, להתחמם בחורף הקר או להתקרר ביום קיצי, המקלחת היא אחת מההנאות הקטנות והיומיומית שלנו.  לכן, כדאי לבחור את פריטי המקלחת בזהירות, תוך התחשבות במרחב, בתאורה, בחומרים ובצבעים.  הכל סובב סביב התחושה של רווחה ומנוחה שאנו חווים ברגעים האלה. 

עבור למינם, המקלחת היא מקדש, פינה בבית שבנוסף להיותה פרקטית, צריכה לשדר חמימות, ניקיון ומרחב. לכן אנו מעדיפים משטחים גדולים בגובה מלא המגדילים את תחושת המרחב עם אלגנטיות, מרקמים ייחודיים והשפעות חומריות. 

זה נכון בנוגע לסדרת I Naturali, שנוצרה כדי לספק ערך ייחודי לכל חדר.  שילוב חדש של יופי, אלגנטיות וגדולה מתבטא במשטחים הקראמיים הגדולים, הנשמרים במצבם עם הזמן.  כך, כניסה למקלחת המחופה בגימור של Statuario Altissimo עם אפקט שיש מרגישה כמו שהייה במרחב יפה ומלוטש. 

לאוהבי המראה המתואם, למינם מציעה את האפשרות להתאים את חיפוי המקלחת או את מדף המקלחת לדלפק, לאמבטיה או כל רהיט אחר כגון יחידות או מגירות.
כך, למינם כוללת את חדר הרחצה בתכנית העיצוב, ויוצרת משטחים קראמיים המעוררים את הקסם האסתטי של עולם האבן והעץ, עם צבעים עוצמתיים של מתכת המושפעת מזמן ופגעי מזג האוויר.  המשטחים הללו מאופיינים בביצועים יוצאי דופן, מבלי לפגוע בזהותה הירוקה של החברה. 

עמידות בפני חדירה, כתמים ולחות, תחזוקה קלה, עמידות לפגעי הזמן: אלה רק חלק מהביצועים ההופכים את המשטחים של למינם לאידיאליים לריהוט חדר הרחצה, עם טכנולוגיה חדשנית ומקוריות סגנונית. 

אולי יעניין אותך גם...

לייעוץ וקבלת פרטים נוספים

השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור אליך

לאור הצלחת המותג למינם בישראל נמכרים משטחי פורצלן המוצגים כלמינם אך אינם כאלה !

כיצד לוודא שהלוח שרכשתי הוא המקורי של למינם ישראל ?

1. יש לדרוש תעודת אחריות מקורית של למינם ישראל.
2. להתקשר לשרות לקוחות לפניי סגירת ההזמנה ולוודא שאכן יש הזמנת עבודה על שמכם.
3. לדרוש מהמוכר חשבונית קניה מלמינם ישראל  לדגם שרכשתם.

אתר זה משתמש בעוגיות כדי להבטיח שתקבל את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו.

דילוג לתוכן