טלפון - שיש למינם ישראל

חייגו עכשיו

שיש גרינט בהכשר

תעודת כשרות

10 שנים אחריות על שיש גרניט פורצלן

10 שנות אחריות

Laminam Israel

דלתות הזזה מסדרת IN-SIDE

דלתות הזזה: אתמול, היום ומחר
התגלית ששינתה את רצף האירועים.

דלתות הזזה מסדרת IN-SIDE

IN-SIDE: בראשית

"מה אם….?"

מי לא שאל את השאלה הזו לפחות פעם בחייו ודמיין כיצד חייו היו ממשיכים לולא אותו רגע ששינה הכל: "מה אם….ביום ההוא, באותה שעה, הייתי מחליט החלטה אחרת, או הולך לכיוון אחר?"
אפילו הגורל חוצב את מסלולו בחיינו חסרי-המנוח ועמוסי האירועים. כל שצריך לעשות הוא להיות במקום הנכון, בזמן הנכון.

IN-SIDE: דלתות הזזה, בין הטבע למחקר

רגע השיא של סיפור או האלמנט שאינו ניתן לחיזוי, המשנה את רצף האירועים אחרי בחירה פחות או יותר אקראית, מתואר היטב בביטוי אנגלי ידוע: "דלתות מסתובבות", או "דלתות הזזה": אם עוברים דרכן, מגיעים לפרספקטיבה קיומית חדשה.

נחזור לראשיתה של המצאה גאונית, שלוש שנים אחרי שיצאה לאוויר העולם: המוצר שהזניק את מחלקת המחקר והפיתוח של למינם ליצירת דלתות IN-SIDE, אחד מהמוצרים האייקוניים שלנו. בחירות נועזות ואינטואיציות נכונות במקום הנכון, שהגיבו לצרכים ספציפיים, עם סגנון חדש שאף אחד לא צפה.

רצף משטח-דופן

IN-SIDE היא הקולקציה של למינם שהושקה ב- 2019. הוא קרויה על שם הטכנולוגיה המהפכנית שבבסיס הגימורים שלנו, שהשראתה היא סוגי האבן הטבעית באזורנו – פייטרה די קרדוסו, פייטרה פיאסנטינה ופורפידו.
את הייחודיות ניתן לראות בדופן המשטח, הזהה למשטח עצמו. הקולקציה חושפת פרספקטיבות אדריכליות חדשות וייחודיות, בייחוד דלפקי מטבח ואמבטיות, הודות לרציפות המשטח-דופן גם לאחר חיתוך, קידוח ויישור.
"האבנים בקולקציה זו משמשות את החברה ושימשו בכל מחוזות איטליה לאורך ההיסטוריה", מסביר קלאודיו קורניולה, מנהל מחלקת הפיתוח והמחקר של למינם, "הן נבחרו כדי לתת למוצר שלנו את זהותו האיטלקית החזקה. דוגמה אחת לכך היא הפייטרה פיאסנטינה, שמקורה מפריולי, וכיום היא קיימת ברצפות בבתים איטלקיים מאמיליה ועד סיציליה".
הנתיב לחדשנות החל עם מחקר מעמיק על עיצוב איטלקי טיפוסי והמשיך בחיפוש אחר הרכיבים הנוספים שהטכנולוגיות של למינם יכולות לתת לאבן כאשר היא מומרת למשטחים גדולים.

שיש למטבח בעיצוב מודרני

אם אתם מעדיפים פתרונות קלאסיים ועל-זמניים, סדרת ה- I Naturali תתאים לכם.  בהשראת אבני הארכיטקטורה האיטלקית, הסגנון הזה תופס את העין ומגדיר מחדש את מאפייני הפרדיגמה האסתטית החדשה.  עם טווח רחב של גווני לבן, המחקים שיש במלוא תפארתו, המשטחים הקראמיים של סדרת
 I Naturali מוסיפים יוקרה מסוימת למטבח ויוצרים סגנון המתמקד בנבדלות ועל-זמניות. 

"בתחילת המחקר חשבנו על הערך המוסף של החומרים ועל פערי השוק שאף אחד לא ממלא בהצעות אדריכליות". 

[קלאודיו קורניולה, מנהל מחלקת מחקר ופיתוח, למינם]

וכך הגענו לדלת ההזזה

בתקופה שבה כל יצרני הקרמיקה הגדולים התמקדו באבני שיש משויפות, למינם מצאה את השראתה במסורת, מתוך אמונה שהדלתות שייפתחו יכתבו את ההיסטוריה מחדש ויצרו את הקרמיקה של העתיד. 

למרות שטכניקות עיבוד אבן בשלמותה היו קיימות בקרמיקה קונבנציונלית, למינם חידשה בכך שהתאימה, חידשה והפכה את האבן למשטח גדול בפעם הראשונה, דבר שלא היה קיים בעבר. 

השיפור האסתטי שהושג ב- IN-SIDE מגיע עם ביצועים טכניים משופרים במובנים של עמידות, כמו גם היגיינה משופרת ועמידות משופרת לשריטות, זעזועים, כתמים, כימיקלים, חום, קור וקרינה אולטרה- סגולה.  המשטחים הפכו לאלמנטים ייחודיים המשמשים במטבחים, שירותים או פריטי עיצוב אלגנטיים לריהוט.  הם מציעים את אותו אפקט מגע אסתטי כמו האבנים הטבעיות, ללקוחות המחפשים איכות אסתטית גבוהה, מצוינות טכנית ואפשרות לאינסוף פתרונות, הן באדריכלות והן בעיצוב פנים, המערבים קרמיקה. 

כיום הקולקציה מגיעה עם חמישה גוונים ושני סוגי אפקטים: טבעי ופיאמטו (העיבוד הטיפוסי המאפיין את האבנים האיטלקיות המשובחות).  גמישות ביישום מובטחת בזכות טווחי העובי המשתנים: למינם 5/5+, למינם 12+ ולמינם 20+. 

שיש למטבח בעיצוב יוקרתי

ההתנסות ממשיכה

ההצלחה של IN-SIDE מבוססת על הייחודיות שלה במובנים של אסתטיקה וטכנולוגיה.

"עם הקולקציה הזו והטכנולוגיה המשמשת לייצורה, יצרנו משהו שהוא מעבר לאלמנט הטבע המקורי של משטח הקרמיקה. עיבדנו אותו כך שיתאים לצרכים שלנו, באמצעות הידע, הטכנולוגיה והמומחיות של למינם.  חומרים כאלה אינם קיימים בטבע!"

[קלאודיו קורניולה, מנהל מחלקת מחקר ופיתוח, למינם]

בעולם של למינם, כל דבר מהטבע הופך למשטחים אדריכליים המדמים את היצירתיות של הצופה ומאפשרים לנו ליצור דברים מדהימים לאורך השנים.  עם IN-SIDE, האבנים הגדולות של המסורת האדריכלית באיטליה נראות לעין האנושית: תוצאה שהתאפשרה בזכות החיפושים שלנו אחר ייחודיות והשימוש בחומרי גלם באיכות גבוהה. 

עם זאת, המחקר ממשיך להתפתח, וכן היכולת שלנו לברוא מציאות בעולם האדריכלות. 

גלו את המשטחים של IN-SIDE, המהפכה של עולם הקרמיקה, באתר של למינם

אולי יעניין אותך גם...

למינם - צבעים עם שפע של אפשרויות

טרנד הצבעים

טרנד הצבעים הצבע הוא בן בריתו של עיצוב הפנים, כפי שהודגם בתערוכת ה- Salone del Mobile 2022. מרחב התערוכה, 200 אלף מ"ר עם 2100 תצוגות,

קרא עוד »
חדרי הרחצה של למינם

חדרי הרחצה של למינם

חדרי הרחצה של למינם מהאמבטיה והדלפק למקלחת ולרהיטים: האפשרויות של למינם לחדרי רחצה הן רבות, כולן באיכות גבוהה, עם גיוון אסתטי וייחודיות. אנו מעצבים ומפיקים

קרא עוד »

לייעוץ וקבלת פרטים נוספים

השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור אליך

לאור הצלחת המותג למינם בישראל נמכרים משטחי פורצלן המוצגים כלמינם אך אינם כאלה !

כיצד לוודא שהלוח שרכשתי הוא המקורי של למינם ישראל ?

1. יש לדרוש תעודת אחריות מקורית של למינם ישראל.
2. להתקשר לשרות לקוחות לפניי סגירת ההזמנה ולוודא שאכן יש הזמנת עבודה על שמכם.
3. לדרוש מהמוכר חשבונית קניה מלמינם ישראל  לדגם שרכשתם.

אתר זה משתמש בעוגיות כדי להבטיח שתקבל את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו.

דילוג לתוכן