טלפון - שיש למינם ישראל

חייגו עכשיו

שיש גרינט בהכשר

תעודת כשרות

10 שנים אחריות על שיש גרניט פורצלן

10 שנות אחריות

Laminam Israel

ארבעה רעיונות עיצוב למטבח אלגנטי

שיש למטבח אלגנטי

                         מטבח +MODO של Poggenpohl.  דלפק המטבח בסדרת Oro – FILO

גימורים, צבעים, מרקמים: להלן כמה רעיונות לעיצוב החדר המרכזי בבית.

אופנה ואדריכלות, אדריכלות ואופנה: שני עולמות שתמיד היו כרוכים זה בזה, כמו שני חברים ותיקים.  הם שואבים השראה ומכתיבים טרנדים זה לזה, מתכתבים ממרחק בלי לאבד קשר עין.  ברוח הזרימה הדו-כיוונית, להלן ציטוט מקוקו שאנל: "האופנה מתחלפת, הסטייל נשאר". 

במילים אחרות, אם אתם רוצים לבלוט לאורך השנים, לא מספיק להיות טרנדיים: אישיות היא הדבר החשוב ביותר. 

כבר מתחילת דרכה, למינם יצרה משטחים קראמיים שנועדו לא רק להגיב לטרנדים באדריכלות, אלא גם לצפות אותם, וליצור משטחים ייחודיים עם סגנון על-זמני.  צבע מסוים, גימור יוצא-דופן או מרקם חדש: הסוד לריצוף, דלפקי מטבח או ריהוט העמידים לאורך זמן מצוי בפרטים הקטנים והמתוחכמים.  

כאן אנו חושפים חלק מהפרטים הללו: ארבעה רעיונות עיצוב שיוסיפו אלגנטיות למטבח שלכם.

1.פריטי זהב: כאשר פרט אחד הופך את המרחב למיוחד.

צבע הזהב, סמל לעושר מאז העת העתיקה, שומר על טבעו היקר, ומוסיף אווירה מזמינה, יוקרתית ומעודנת לפנים הבית. עם מיזוג נקי של קסם העבר עם אלגנטיות מודרנית, הזהב הופך למרכז העיצוב בבית על ידי שילובי צבע המשווים למרחב משיכה מסנוורת ומבדלת.  למרות שבמבט ראשון, השימוש בזהב למטבח יכול להיראות חריג, הוא שימושי להגדרת אזורים ספציפיים או הדגשת אלמנטים שונים.  החל מהחיפויים, דרך דלתות המטבח, הברזים והתאורה וכלה במגירות: הכל בגוון שופע המשדר בידול במרחב. 

דוגמה טובה לכך היא סדרת הקרמיקה FILO בגוון אורו. היא משמשת לדלפקים או לכיסוי דלתות מטבח, ומשדרת רמזים עדינים של אלגנטיות.  עם מראה מרהיב, FILO נוצצת כמו תכשיטים, מקור ההשראה של הסדרה.  המרקם המורכב והמלוטש של המשטח הקראמי הזה מושך את העין, והמראה שלו משתנה תמידית עם השפעות התאורה.  כך נוצר אפקט אלגנטי המקשט את המרחב.

ניתן ליצור מרחב מטבח אטרקטיבי על ידי שילוב פריטים זהובים עם גוון המדגיש את יופיים מבלי לעמעם אותו.  בחירה זהירה של פריטים היוצרים ביחד את מטבח החלומות שלכם הוא חלק חיוני משלב העיצוב.  טווח הגימורים הרחב של למינם, הצבעים והמרקמים, המציעים אינסוף אפשרויות לשילובים עם ריהוט מסוגים שונים, הם תרומה מושלמת לעיצוב הפנים על כל גווניו. 

לדוגמה, ניתן לשלב ברז זהב עם צבע חם כגון קרם יהלום מסדרת I Naturali, סטנדרט על-זמני של יופי עשיר. 

שיש למטבח לבן עם עורקים

                       דירת מגורים ברגוסה. אי מטבח, דלפק וחיפויים בסדרות Calacatta Oro Venato Bookmatch – I Naturali

2.משטחים קראמיים עם אפקט שיש יוקרתי

אלגנטי, פונקציונלי וקורן: המראה של השיש אף פעם לא יוצא מהאופנה.  בימים אלה, משטחי הקרמיקה בעלי מראה של אבן טבעית משמשים לריהוט מטבחי יוקרה. עם סגנון מלוטש, הם מדגישים כל פינה במרחב בכל צבע. 

גם כאן ,המפגש עם החומרים האחרים משחק תפקיד מפתח ומשדרג את המרחב.  אם המטרה היא להגביר את ההשפעה החזותית של המרחב, כדאי לנסות שילוב של דלפק מטבח בצבע חיוור, דמוי-שיש, עם משטחים קראמיים דמויי אבן.  מ- I Naturali ל- In-side: תנו לפלטת הצבעים של למינם להצית את הדמיון שלכם. 

אם אתם מעדיפים אלגנטיות סולידית יותר המתבטאת במרקמים שונים תוכלו להתנסות בהתאמת צבעים וליצור את מראה השיש כנגד משטחים קראמיים דמויי עץ, כגון אלה מסדרת ה- Legno Venezia שלנו. עם צבעי קורדה, נוצ’ה וסביה הם מביאים חמימות למטבח. 

3. האלגנטיות המודרנית של גימורים מטאליים

הגימורים המטאליים הם הצעקה האחרונה: ברונזה, נחושת וזהב הם המאפיין של רוב הפרויקטים המודרניים לעיצוב פנים.  אם אתם רוצים להיות עדכניים מבלי להתפשר על אלגנטיות, תוכלו למצוא זאת בקו Seta, שכמו הבד היקר שעל שמו הוא קרוי, הוא לובש גוונים שונים בהתאם לתאורה שהוא משקף, מה שיוצר אפקט מרהיב.  עומק הצבע של Seta עשיר אך לא צעקני, מלוטש אך לא קיטשי. 

הקודם
הבא

4.ריהוט דקורטיבי: עד כמה הוא חשוב?

עד כה, דיברנו על שילובי מרקם וצבע במשטחים אנכיים ואופקיים במטבח, או בפריטים הקשורים אליו.  אבל איך להתאים פריטי ריהוט כלליים יותר, כמו שרפרפים, כיסאות, שולחנות או אבזרים אחרים כדי להוסיף אלגנטיות למטבח? ההמלצה שלנו היא לא להעמיס יותר מידי פריטים, ולא לחצות את גבול הטעם הטוב.  אם בחרתם לרהט את דלפק או אי המטבח עם גימורים מפוארים המכסים באלגנטיות חלק גדול מהמרחב, נסו פריטים שישלימו אותם בעדינות, כגון שולחן בצבעים ניטרליים, שרפרפים עם ריפוד דמוי-עור לאי, צנצנות זכוכית או טקסטיל. 

רוצים שכל המטבח יהיה לבן? לחצו כאן כדי לגלות איך לעשות את זה בעצמכם!

                                  אי מטבח בליקוריצ'ה – סדרתSeta 

אולי יעניין אותך גם...

למינם - צבעים עם שפע של אפשרויות

טרנד הצבעים

טרנד הצבעים הצבע הוא בן בריתו של עיצוב הפנים, כפי שהודגם בתערוכת ה- Salone del Mobile 2022. מרחב התערוכה, 200 אלף מ"ר עם 2100 תצוגות,

קרא עוד »

לייעוץ וקבלת פרטים נוספים

השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור אליך

לאור הצלחת המותג למינם בישראל נמכרים משטחי פורצלן המוצגים כלמינם אך אינם כאלה !

כיצד לוודא שהלוח שרכשתי הוא המקורי של למינם ישראל ?

1. יש לדרוש תעודת אחריות מקורית של למינם ישראל.
2. להתקשר לשרות לקוחות לפניי סגירת ההזמנה ולוודא שאכן יש הזמנת עבודה על שמכם.
3. לדרוש מהמוכר חשבונית קניה מלמינם ישראל  לדגם שרכשתם.

אתר זה משתמש בעוגיות כדי להבטיח שתקבל את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו.

דילוג לתוכן