טלפון - שיש למינם ישראל

חייגו עכשיו

שיש גרינט בהכשר

תעודת כשרות

10 שנים אחריות על שיש גרניט פורצלן

10 שנות אחריות

חיפוי קירות פנים

LAMINAM

חיפוי קירות פנים של חברת Laminam מציע יתרונות רבים ללקוחות. החיפוי שלנו מיובא מאיטליה ומיוצר מפורצלן איכותי ביותר, מה שמבטיח עמידות ואורח חיים ארוך. הוא גם בעל עמידות גבוהה בפני שריטות ותנאים קשים, מה שהופך אותו לבחירה מעולה למקומות בהם החיפוי נחשף למים או לחומרים מזיקים.

חיפוי קירות פנים של למינם מגיע במגוון רחב של צבעים ודגמים, מה שמאפשר לך למצוא את המראה המושלם שיתאים לעיצוב הפרויקט שלך. בין אם אתה מחפש מראה מודרני ומינימליסטי, או מראה קלאסי ואלגנטי, אנו בטוחים שתמצא אצלנו את מה שאתה מחפש.

חיפוי הפנים שלנו קל להתקנה ולתחזוקה, מה שהופך אותו לבחירה מעולה לפרויקטים בהם הזמן הוא גורם מכריע. חיפוי פנים בלוחות הפורצלן שלנו היא בחירה מעולה לפרויקטים של בנייה למגורים, מבני ציבור, בתי מלון, בתים פרטיים ועוד.

פרויקטים בישראל

פרוייקטים של Laminam בישראל: מגדל ToHA, קניון רמת אביב, מלון קמפינסקי, נמל תל אביב, קרית הממשלה , פרויקט שרונה, מגדלי הארבעה, מגדלי דה וינצי , מגדלי ארגמן, סלע בינוי, מגדל ספיר ועוד…
מגוון המוצרים הרחב של למינם לחיפוי קירות פנים ומציע יותר מ-100 צבעים ב-7 גימורים מהם ניתן להתרשם במרכז הלוגיסטי ביקום. 

פנו לייעוץ והצעת מחיר

משטחי Laminam ב- 80 שניות

מדוע לבחור בנו ?

פנה לייעוץ והצעת מחיר

חיפוי קירות פנים בהתאמה אישית

חיפויים לקירות פנים מבית למינם, יאפשרו גם לכם לעצב את סביבת המגורים, המשרד או בית העסק, בהתאם לסגנון העיצובי המועדף עליכם, ואין זה משנה אם אתם רוצים להקנות לחלל הפנים מראה מודרני ומינימליסטי או מראה קלאסי ואלגנטי. בנוסף, ההיצע הגדול והמרשים של לוחות חיפוי קירות פנים המשווקים על ידינו, בשילוב איכויות החיפוי, מבטיח לכם למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים לצרכי חיפוי דקורטיבי לקירות פנים.

אצלנו ב- Laminam Israel, תוכל להסתייע בשירותי ייעוץ והכוונה לבחירת לוחות למינם לחיפוי פנים גם לסביבת המגורים (דירות יוקרה ובתים ופרטיים) וגם לצרכי פרויקטים של בניה רוויה למגורים, מבני ציבור, בתי מלון ומתחמי אירוח וכדומה.

היוקרה שבקירות פנים

חיפוי קירות פנים באמצעות לוחות למינם, יאפשר גם לכם ליהנות מהחיפוי היוקרתי ביותר לסביבת המגורים. חיפוי זה, מייחד את סביבת המגורים ומשדרג כל חלל לכדי יצירת מופת עיצובית. על מנת לבחור נכון את הדגם העיצוביהמותאם ביותר עבורכם, אנחנו ב- Laminam Isaerl, מאפשרים לכם ליהנות משירותי ייעוץ וליווי מקצועי לאורך כל הדרך.

חיפוי קיר פנים יוקרתי גרניט

חיפוי למינם - רואים שבחרתם נכון

הבחירה במוצרי החיפוי של למינם לקירות פנים, היא ללא ספק בחירה נכונה וחכמה לעיצוב חלל הפנים והקניית מראה של אבן טבעית אותה ניתן להתאים לכל סגנון עיצובי. בנוסף, היתרונות של לוחות חיפוי קירות פנים מבית למינם, מטיחים לכם עמידות גבוהה לאורך שנים, ובתוך כך, ליהנות ממוצרי חיפוי שאינם דורשים מכם פעולות תחזוקה תדירות ומורכבות.

אנו מזמינים גם אתכם להתרשם מדגמי הקולקציה החדשה של לוחות למינם לחיפוי קירות פנים, להכיר מקרוב את היתרונות המרכזיים של לוחות למינם ולהסתייע בשירותי הייעוץ שלנו לבחירת הדגם העיצובי המותאם ביותר לסביבת המגורים החדשה או המתחדשת שלכם.

לרשותנו, אולם תצוגה ומרכז לוגיסטי, ובכל אחד מהם תוכלו להתרשם מעשרות דגמים של לוחות חיפוי פנים מבית למינם, וזאת לצד שירותי ייעוץ לבחירה נכונה של דגמי למינם לחיפוי קירות פנים.

מעוניינים לשמוע קצת יותר?
לאור הצלחת המותג למינם בישראל נמכרים משטחי פורצלן המוצגים כלמינם אך אינם כאלה !

כיצד לוודא שהלוח שרכשתי הוא המקורי של למינם ישראל ?

1. יש לדרוש תעודת אחריות מקורית של למינם ישראל.
2. להתקשר לשרות לקוחות לפניי סגירת ההזמנה ולוודא שאכן יש הזמנת עבודה על שמכם.
3. לדרוש מהמוכר חשבונית קניה מלמינם ישראל  לדגם שרכשתם.

אתר זה משתמש בעוגיות כדי להבטיח שתקבל את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו.

דילוג לתוכן